قدردانی از پیام محبت آمیز و امیدبخش رهبر معظم انقلاب (ادام الله ظله)

دفترحضرت آیت الله مصباح یزدی مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه و خاضعانه خود را از عنایت و پیام محبت آمیز و امیدبخش رهبر معظم انقلاب (دام ظله العالی) ابراز می‌دارد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني آثار حضرت آيت‌الله مصباح يزدي ـ‌دام‌ظله‌ـ  پیرو عنایت و پیام محبت آمیز و امیدبخش رهبر معظم انقلاب ـدام ظله العالی، دفتر استاد مصباح یزدی مراتب قدردانی خود از معظم له را در اطلاعیه ای به شرح زیر اظهار کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
در پی بستری شدن آیت الله مصباح یزدی برای ادامه درمان در بیمارستانی در تهران، صبح امروز (دوشنبه99/10/08)  رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی(زیدعزه)  به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مصباح یزدی عیادت، و ابراز داشتند: «آقا فرمودند که به ایشان سلام مرا برسانید و بگویید که من هر شب به شما دعا می کنم» .

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه و خاضعانه خود را از عنایت و پیام محبت آمیز و امیدبخش رهبر معظم انقلاب ـدام ظله العالی ـ ابراز می‌داریم. همچنین از عموم ارادتمندان، دعا و توسل به ذوات مقدسه معصومین علیهم السلام را برای شفای حضرت آیت الله مصباح یزدی خواهانیم.
 
یادآور می‌شود: آیت الله مصباح یزدی شامگاه شنبه 99/10/06 برای ادامه درمان بیماری گوارشی در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران، بستری و تحت مراقبت تیم محترم پزشکی قرار گرفتند. تلاش هیأت محترم پزشکی برای بهبودی ایشان ادامه دارد.
دفتر آیت الله مصباح یزدی
 
مجدداً تأکید می شود باتوجه به برخي شایعات در فضای رسانه ای تنها منبع معتبر و موثق برای اخبار مربوط به آیت الله مصباح یزدی پایگاه اطلاع‌رسانی آثار ایشان به نشانی MesbahYazdi.ir و كانال‌هاي رسمي به آدرس MesbahYazdi.ir@ است.

آخرین محتوای سایت

تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...
کتاب صوتی «بدرود بهار» منتشر شد.
در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، کتاب صوتی «بدرود بهار» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله...