روش تفسیری علامه طباطبایی[1]
بسم الله الرحمن الرحیم؛ الحمدلله رب العالمین و الصلوه و السلام علی سید الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین ابوالقاسم محمد و علی آله الطیبین الطاهرین المعصومین.
« اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعه و فی کل ساعة ولیاً و حافظاً و قاعداً و ناصراً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا »
به روح ملکوتی امام راحل و همه اساتید و بزرگانی که حق تعلیم و تربیت بر ما دارند ...
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
الْحَمْدُ للهِ رَبِّ العَالَمِین وَ صَلَّی اللهُ عَلَی سَیِّدِنَا مُحَمَّدٍ و آلِهِ الطَّاهِرِین لاسیَّما بَقیَّهَ اللَّهِ فِی الأرَضینَ عَجَّلَ الله تَعالَی فَرَجَه وَاجعَلْنا مِنْ اَعْوانِهِ وَ اَنْصارِهِ
این مجلس محترم، برای بزرگداشت سالگرد رحلت مردی برپا شده که سالها و بلکه قرنها میبایست بگذرد تا ابعاد وجودی ایشان به طور کامل شناخته شود و تأثیرات عظیمی که در جامعه ما به جای گذاشته مورد ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت الله مصباح، ایشان در دیدار با میهمانان خارجی همایش اندیشه های علامه طباطبایی (ره)، که در تاریخ 24 آبان 93 در سالن تشریفات مؤسسه امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن قدردانی از حضور میهمانان، خاطرنشان کرد: این همایش شروعی برای معرفی و بهره مندی از نظریات و اندیشه های علامه طباطبایی برای اندیشمندان و محققین علوم اسلامی به شمار می رود.
ایشان با اشاره به جایگاه علامه طباطبایی (ره) اظهار داشت: دست تقدیر الهی چنین رقم می ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیتالله مصباح یزدی، ایشان در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری و کمیته علمی همایش بینالمللی «اندیشههای علامه طباطبایی (ره) در تفسیر المیزان»، تجلیل از شخصیتهای بزرگ علمی را از آموزههای بلند قرآنی برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از روشهای تربیتی قرآن یادآوری قصص انبیاء و گذشتگان است تا از این راه برای خودسازی و دیگر سازی بهره ببریم و قرآن به پیامبر(ص) نیز دستور میدهد که از آنها یاد کنند.
وی با بیان ...
Darwin's Theory in TV Documentaries
I am a relatively educated Moslem with solid Islamic religious believes, and fluent in few languages. I am a keen listener to your speeches and also very
keen on the programs which I can see on the 4th Channel of the IRIB.
There are the following 2...