«دو اثر جدید از آیت الله مصباح یزدی منتشر شد »

-
« تماشای فرزانگی و فروزندگی» و « نگاهی گذرا به بسیج و بسیجی » از آیت الله مصباح یزدی، منتشر شد.

کتاب« تماشای فرزانگی و فروزندگی» مجموعه‌ای از چند سخنرانی توسط آیت الله مصباح یزدی است كه در آن به تبیین ویژگی‌های اخلاقی و ابعاد شخصیتی علامه سید محمد حسین طباطبایی رحمةالله‌علیه پرداخته‌اند. این مجموعه با تلاش آقای غلامرضا گلی‌زواره تدوین و تنظیم یافته، و شامل فصل‌های زیر می‌باشد:

علامه طباطبایی طلایه دار تحقیق و تزکیه، علامه و آیت الله بروجردی، کوشش‌های فرهنگی و توجه به نیازهای جامعه، توجه به مسایل سیاسی و اجتماعی، احیای فلسفه اسلامی، ارتباط با دانشگاهیان، تبیین مبانی فکری انقلاب اسلامی، تشریح روش نگارش تفسیرالمیزان و سبک تفکر فلسفی علامه.

کتاب « تماشای فرزانگی و فروزندگی » با 152 صفحه، در قطع رقعی به چاپ رسیده است. علاقمندان می‌توانند این كتاب را با قیمت 9500 ریال از انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یا نمایندگی‌های آن تهیه كنند.

« نگاهی گذرا به بسیج و بسیجی» مجموعه جدید دیگری از سخنرانی‌های استاد آیت الله مصباح یزدی است که در آن به ماهیت و بایسته‌های بسیج و نقش تفكر بسیجی در تعالی اجتماعی پرداخته شده است. این كتاب توسط آقایان حسین ارجینی و علیرضا تاجیک تنظیم و تدوین یافته است و بخش‌های زیر را دربردارد:

ویژگی های بسیج و بسیجی در قرآن و نهج البلاغه، نقش بسیج و تفکر بسیجی در تحولات فرهنگی و سیاسی، نقش بسیج و تفکر بسیجی در انقلاب اسلامی و سنگر دانشگاه، نقش اجتماعی بسیج، خواستگاه و با یسته‌های معرفتی بسیج.

این کتاب با 125 صفحه، در قطع رقعی به زیور طبع آراسته گردیده است. علاقمندان می‌توانند این كتاب را با قیمت 8000 ریال از انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یا نمایندگی‌های آن تهیه كنند.

آخرین محتوای سایت

تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...
کتاب صوتی «بدرود بهار» منتشر شد.
در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، کتاب صوتی «بدرود بهار» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله...