حضرت آیت‌الله مصباح یزدی: نیروهای نظامی و انتظامی سربازان امام عصر(عج) هستند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی از مسؤولین انتظامی این استان با حضرت آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کردند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی از مسؤولین انتظامی این استان با حضرت آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کردند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی از مسؤولین انتظامی این استان با حضرت آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کردند.
در این دیدار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: نظام اسلامی و ارگان‌های آن بر اساس باورهای اسلامی شکل گرفته است که این جای شکرگذاری و قدردانی از خداوند متعال را دارد.
وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در حقیقت سربازان امام زمان(عج) هستند که این افتخاری بس بزرگ برای این عزیزان است.
رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به این‌که پلیس در زمان ستمشاهی ابزاری برای دستگاه ظلم بود، گفت: هر چند پلیس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده که خدمتگزار و حافظ منافع مردم است، اما باید به گونه‌ای عمل کند که رسوبات به جا مانده از پلیس دوران ستم‌شاهی کاملاً از ذهن مردم زدوده شود.
وی با اشاره به نقش حساس پلیس در جامعه گفت:‌ مسؤولان انتظامی باید بسیار توجه داشته باشند، چرا که گاهی تخلف از سوی یک فرد باعث زیر سؤال رفتن تمام مجموعه می‌شود.
وی با اشاره به مسأله مهم آموزش گفت: با آموزش به مردم، به ویژه کودکان باید فرهنگ انتظامی در جامعه نهادینه شود.
حضرت آیت‌الله مصباح یزدی آموزش و پرورش اخلاقی و معنوی را دو رکن اساسی برای کارآمدی هر نهادی عنوان نموده و خاطر نشان کرد تنها بخشنامه و شرح وظایف نمی‌تواند کارآمدی پلیس را تضمین کند؛ بلکه هر چقدر سطح فرهنگ و تعهد پلیس افزایش پیدا کند و مجریان قانون باور و اعتقاد محکم‌تری داشته باشند،‌ کارآمدی بیشتری خواهند داشت.
علامه مصباح یزدی با اشاره به ویژگی‌های خاص استان قم گفت: استان قم مرکز فرهنگ دینی کشور، بلکه جهان اسلام است و پیشرفت قم در حقیقت پیشرفت اسلام است و همین انقلاب اسلامی نیز از این استان برخاست.
وی تبلیغ دین مبین اسلام در سراسر کشورهای جهان را از برکات این استان عنوان کرد و گفت: به همین دلیل است که دشمنان و منافقان از پیشرفت این استان در هراسند؛ چرا که پیشرفت قم هم در داخل و هم در خارج، منافع بیگانگان را به خطر می‌اندازد.
وی افزود: عده‌ای از منافقان به بهانه خدمت به جوانان قصد داشتند جوانان را به طرف فساد اخلاقی سوق دهند، تا قم نتواند به عنوان الگویی در کشور و جهان معرفی شود.
آیت‌الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: تلاش در راه اصلاح مفاسد استان قم خدمت به کشور و جهان است؛ چرا که اکنون اسلام از قم تراوش شده و به سایر مناطق صادر می‌شود.
وی در پایان با اشاره به وظایف مسؤولان در برابر خداوند، خون شهدا و مردم گفت:‌ باید با تدبیر و تلاش‌های فکری و پرورش نیروهای متعهد در این راستا بکوشیم.
در ابتدای این دیدار نیز سردار توکلی به گزارش فعالیت‌های فرماندهی انتظامی قم در هفته ناجا پرداخت.

آخرین محتوای سایت

راهکارهایی برای تهذیب و خودسازی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُ للهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
اقسام خدمات ممکنِ پزشکان به جامعه بشریت
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلامُ...
ارزش واقعی لحظات زندگی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...
کتاب صوتی «بدرود بهار» منتشر شد.
در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، کتاب صوتی «بدرود بهار» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله...