راهنمای سیر مطالعاتی كتاب‌های حضرت آیت‌الله مصباح یزدی

سیر مطالعاتی كتاب‌های حضرت آیت‌الله مصباح یزدی ـ‌دامت بركاته‌ـ به دو شیوه آموزشی و موضوعی تنظیم شده و به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


در پی درخواست‌های مکرر بسیاری از علاقه‌مندان به معارف اسلامی برای دسترسی به سیری مطالعاتی از آثار گران‌سنگ حضرت آیت‌الله مصباح یزدی ـ‌مد ظله‌ـ بر آن شدیم تا این خواسته ایشان را اجابت کنیم و در حد مقدور آثار معظم له را دسته‌بندی و معرفی نماییم. در این سیر مطالعاتی با طبقه‌بندی كتاب‌های حضرت استاد ـ‌دامت بركاته‌ـ به دو شیوه آموزشی و موضوعی سعی شده تا این كتاب‌ها از آسان به مشکل مرتب گردند. هم‌چنین برای آن‌که یافتن مطالب مورد نظر در میان آثار مختلف آسان‌تر شود، در معرفی هر اثر، سرفصل‌های کلی مورد بحث در آن کتاب را نیز آورده‌ایم.
لازم به ذکر است که در این سیر مطالعاتی، تنها آثاری گنجانیده شده‌اند که تاکنون در قالب کتاب به چاپ رسیده‌اند، و از ذکر مقالات،‌ سخنرانی‌های چاپ نشده، یا آثاری که به سایر اشکال منتشر شده‌اند خودداری شده است.
دسته‌بندی آموزشی كتاب‌ها هم‌اكنون در بخش كتاب‌خانه پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی ـ‌دام ظله‌ـ در دسترس علاقمندان است و مجموعه كامل آن ان‌شاءالله به زودی در قالب جزوه‌ای منتشر خواهد

آخرین محتوای سایت

تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...
کتاب صوتی «بدرود بهار» منتشر شد.
در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، کتاب صوتی «بدرود بهار» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله...