علامه مصباح: امیدواریم آقای جلیلی به عنوان بهترین یار مقام معظم رهبری، برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب تلاش كنند

عضو خبرگان رهبری در حمایت از دكتر سعید جلیلی اظهار داشت: ما آمادگی خود را برای كمك به شخصی كه  عشق و علاقه‌اش، آرمان‌های نظام اسلامی است، اعلام می‌كنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم بعد از ملاقات دكتر سعید جلیلی، كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با ایشان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند متعال را شاكریم كه در عصری زندگی می‌كنیم كه به بركت مجاهدت‌ها و رهنمودهای حضرت امام راحل(ره)، جامعه ما به سمت و سویی حركت كرده كه امروز گفتمان عمومی انقلاب، گفتمان اسلام ناب و احیای ارزش‌های اسلامی است.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی ادامه داد: یكی از نعمت‌های خدا این است كه افراد واجد صلاحیت و دارای شایستگی برای تصدی پست‌های مختلف در كشور زیاد هستند و هر یك از آنها ویژگی‌های خوب و ممتازی نیز دارند.

عضو شورای فقهای جبهه پایداری با اشاره به لزوم شناخت اصلح اظهار داشت: دوستان ما در جبهه پایداری برای شناخت اصلح تلاش كرده و بر خلاف برخی از افراد و جریان‌های دیگر، معیار خود را برای انتخاب اصلح، داشتن دغدغه دینی و تلاش برای احیای ارزش‌های اسلامی قرار دادند.

وی ادامه داد: دوستان ما بعد از انصراف دكتر لنكرانی، به اتفاق، آقای دكتر سعید جلیلی را كه از امتیازات بسیار خوب و والایی برخوردار هستند، اصلح دانستند و امید ما این است كه توسط ایشان ارزش‌های الهی احیا شده و ایشان به عنوان بهترین یار مقام معظم رهبری در پیشبرد نظام اسلامی به سمت آرمان‌های انقلاب تلاش كنند و از خدا می‌خواهیم ما هم بتوانیم به اندازه وسعمان قدمی برای خدمت به نظام اسلامی برداریم.

آیت‌الله مصباح یزدی افزود: ما آمادگی خود را برای كمك به كسی كه  عشق و علاقه‌اش، آرمان‌های نظام اسلامی است، اعلام می‌كنیم.

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان كرد: امید است با عنایات حضرت ولی عصر(عج) در این دوره قدم‌های استواری در جهت حفظ ارزش‌های نظام اسلامی برداشته شود.

گفتنی است پیش از صحبت‌های  حضرت آیت‌الله مصباح یزدی، دكتر سعید جلیلی، ‌كاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری طی سخنانی كوتاه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توفیق یافتم به محضر حضرت علامه مصباح یزدی شرفیاب شوم و از نصایح و توصیه‌های ایشان استفاده کنم.

وی وجود آیت‌الله مصباح یزدی را موجب خیر و برکت برای انقلاب اسلامی دانست، و افزود: آیت‌الله مصباح یزدی حقیقتاً ستاره درخشانی در انقلاب اسلامی هستند.

دكتر جلیلی با تاكید بر این‌که گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت اسلام و ولایت فقیه در جامعه شکل گرفته است، ابراز امیدواری کرد که در انتخابات آتی ریاست جمهوری، فارغ از نتیجه‌ای که پیش خواهد آمد، این گفتمان تقویت شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی حوزه‌های علمیه را عقبه فکری نظام اسلامی عنوان كرد، و گفت: در نظام اسلامی باید ارزش‌های دینی و اسلامی مورد توجه همگان باشد.

دكتر سعید جلیلی در پایان ضمن تشکر مجدد از آیت‌الله مصباح یزدی گفت: ‌امیدوارم سایه حضرت استاد مصباح یزدی مستدام باشد و ما بتوانیم بیشتر از نصایح ایشان استفاده کنیم.

آخرین محتوای سایت

تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...
کتاب صوتی «بدرود بهار» منتشر شد.
در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، کتاب صوتی «بدرود بهار» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله...