کتاب «آموزش فلسفه» تالیف آیت الله مصباح یزدی در نمایشگاه کتاب سارایوو دیپلم افتخار گرفت

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو در حالی به کار خود پایان داد که گواهینامه برترین کتاب آموزشی به «آموزش فلسفه»، از تالیفات «آیت الله مصباح یزدی» تعلق گرفت.

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی‌ـمد ظله‌ـ ترجمه جلد اول از کتاب «آموزش فلسفه» در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو كه طی روزهای گذشته برگزار شد، به عنوان برترین کتاب آموزشی در سطح عالی (دانشگاهی) انتخاب شد.

این اثر که پیش از این در برخی از مراکز علمی به صورت جزوه مورد استفاده قرار می گرفت، اکنون به صورت کتابی در 431 صفحه با قطع وزیری و جلد گالینگور در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ترجمه جلد اول از کتاب «آموزش فلسفه» به زبان بوسنیایی، که چندی پیش رونمایی شد، توسط دکتر «آرمین حادرویچ» صورت گرفته و با همت مشترک بنیاد ملاصدرا، بنیاد میراث معنویت و پژوهشگاه جامعة المصطفی العالمیة(ص) به زیور طبع آراسته شده است.

شایان ذکر است تا کنون چندین عنوان از آثار علامه مصباح یزدی به زبان بوسنیایی منتشر شده و یا در دست انتشار است که از جمله آنها می‌توان به کتاب‌های «ره توشه»، «خودشناسی برای خودسازی»، «آموزش عقاید»، «فلسفه اسلامی»، «در جستجوی عرفان اسلامی»، «نظریه سیاسی اسلام» و ... اشاره کرد.