فروش اینترنتی نرم‌افزار «مشکات»، مجموعه آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی

 دوستداران فرهنگ و معارف اسلامی می‌توانند نرم‌افزار «مشكات» را از پایگاه اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح یزدی ـ‌مد ظله‌ـ تهیه كنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت آیت ‌الله مصباح یزدی، این نرم‌افزار مشتمل بر متن کامل 68 جلد از كتاب‌های حضرت آیت‌الله مصباح یزدی در موضوعات تفسیر و علوم قرآن، شرح روایات و سیره معصومان، فلسفه و منطق، كلام و فلسفه دین، اخلاق و عرفان، مدیریت، علوم سیاسی، حقوق و مسایل اجتماعی و فرهنگی است، كه پیش از این منتشر شده است.

نرم‌افزار «مشكات» كه در آن مجموعه آثار مكتوب و غیر مكتوب علامه مصباح یزدی ارایه شده، در 4 بخش: آثار نوشتاری، آثار گفتاری، نگارخانه و امکانات پژوهشی و در قالبی زیبا و جذاب سامان یافته است.

 علاقمندان می‌توانند در این نرم‌افزار از طریق درخت موضوعات یا فهرست الفبایی به متن کامل 68 جلد از کتاب‌‌های حضرت استاد در موضوعات تفسیر و علوم قرآن، شرح روایات و سیره معصومان، فلسفه و منطق، كلام و فلسفه دین، اخلاق و عرفان، مدیریت، علوم سیاسی، حقوق و مسایل اجتماعی و فرهنگی است، كه پیش از این منتشر شده دسترسی داشته باشند.

بیش از شش گیگابایت از آثار گفتاری این استاد حوزه علمیه قم بخش دیگری از محتوای این نرم‌افزار است كه در بخش‌های سخنرانی، مصاحبه، مناظره، پرسش‌ و پاسخ، میزگرد و دروس ارایه شده است. زندگی‌نامه، مجموعه‌ای از تصاویر و 8 قطعه فیلم از برنامه‌های حضرت استاد از بخش‌های دیگر این نرم‌افزار است.

آشنایی با ساختار درختی موضوعات کتاب‌ها، مطالعه همزمان 5 کتاب، جست‌وجوی ساده و پیشرفته در محدوده‌های تمام کتب، کتاب خاص و یا یک فصل از یک کتاب، امکان ثبت نشانه، حاشیه و یادداشت، امکان کپی و چاپ متن و نیز امکان ارسال یادداشت‌های شخصی به NotePad و Word از جمله امکانات پژوهشی این نرم‌افزار است.

همراه با این نرم‌افزار كتابخانه همراه «مشكات» نیز برای استفاده در تلفن‌های همراه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

کاریر گرامی جهت خرید این محصول اینجا را کلیک نمایید

آخرین محتوای سایت

تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...
کتاب صوتی «بدرود بهار» منتشر شد.
در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، کتاب صوتی «بدرود بهار» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله...