بیانات علامه مصباح یزدی به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام سردار قاسم سلیمانی

مصيبت بزرگي كه امروز اتفاق افتاده و يكي از شخصيت‌هاي كم نظير يا بي نظير را از جامعه ما گرفته را به پيشگاه مقدس ولي عصر(عج) و همه علاقمندان به اسلام و انقلاب تسليت عرض مي كنم؛ البته همه ما هم از منابع ديني و هم از تجارب عيني آموخته‌ایم که این مصیبت‌ها به دنبالش پاداش‌های الهی وجود دارد که برکاتش شامل همه امت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم در سی و ششمین نشست انجمن فارغ التحصیلان این مؤسسه با اشاره به شهادت سردار سرافراز اسلام سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: مصیبت بزرگی كه امروز اتفاق افتاده و یكی از شخصیت‌های كم نظیر یا بی نظیر را از جامعه ما گرفته را به پیشگاه مقدس ولی عصر(عج) و همه علاقمندان به اسلام و انقلاب تسلیت عرض می كنم؛ البته همه ما هم از منابع دینی و هم از تجارب عینی آموخته‌ایم که این مصیبت‌ها به دنبالش پاداش‌های الهی وجود دارد که برکاتش شامل همه امت می‌شود.

آیت‌الله مصباح یزدی ادامه داد:  تا به حال ما از این شهادت‌ها ضرری نکرده‌ایم، کما اینکه شهادت سیدالشهداء‌علیه‌السلام که بزرگترین فاجعه انسانی درعالم بود،  امروز اسلام و انقلاب و مکتب تشیع و آموزه‌های اهل بیت‌علیهم‌السلام به برکت این شهادت باقی مانده و اگر این شهادت اتفاق نیفتاده بود معلوم نبود من و شما هم چه اطلاعی از حقایق اسلام و تشیع و از مکتب اهل‌بیت‌‌علیهم‌السلام می‌داشتیم.

وی ادامه داد: بنابراین از یک جهت هم، جای تبریک دارد که این حادثه باعث این می‌شود که برکات اسلام گسترش پیدا کند و فیوضاتش شامل همه‌ عالم اسلام بشود. به همین مناسبت هم مقام معظم رهبری در پیامشان هم تبریک و هم تسلیت فرمودند. خداوند ان‌شاءالله روح ایشان را با سیدالشهداء محشور کند و این خلأ را با الطاف خودش و با کسانی که بتوانند بهترین جانشین برای ایشان باشند، پر کند و زمینه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم شود.

برای دریافت متن و صوت این جلسه اینجا را کلیک کنید!

آخرین محتوای سایت

راهکارهایی برای تهذیب و خودسازی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُ للهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
اقسام خدمات ممکنِ پزشکان به جامعه بشریت
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلامُ...
ارزش واقعی لحظات زندگی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...
کتاب صوتی «بدرود بهار» منتشر شد.
در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، کتاب صوتی «بدرود بهار» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله...