نسخه آزمایشی کتابخانه همراه «مشكات» به زودی منتشر می‌شود

این كتابخانه همراه مشتمل بر متن کامل 68 جلد از كتاب‌های حضرت آیت‌الله مصباح یزدی در موضوعات تفسیر و علوم قرآن، شرح روایات و سیره معصومان، فلسفه و منطق، كلام و فلسفه دین، اخلاق و عرفان، مدیریت، علوم سیاسی، حقوق و مسایل اجتماعی و فرهنگی است، كه پیش از این منتشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح یزدی به منظور فراهم کردن زمینه دسترسی بیشتر علاقمندان به آثار حضرت استاد و در پی درخواست‌های مکرر، پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت آماده‌سازی و تولید کتاب‌های معظم‌له در قالب کتاب همراه، به همت کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نسخه آزمایشی کتابخانه همراه «مشكات» آماده شده و پس از انجام آزمایش‌های نهایی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این نسخه از کتاب همراه با زبان جاوا که فراگیرترین زبان رایج در گوشی‌های تلفن همراه است،‌ آماده شده و در اغلب گوشی‌ها قابل استفاده است. در این برنامه امکاناتی از قبیل مطالعه متن کتاب، جستجو، نشانه‌گذاری، یادداشت‌نویسی و... در نظر گرفته شده است.
این كتابخانه همراه مشتمل بر متن کامل 68 جلد از كتاب‌های حضرت آیت‌الله مصباح یزدی در موضوعات تفسیر و علوم قرآن، شرح روایات و سیره معصومان، فلسفه و منطق، كلام و فلسفه دین، اخلاق و عرفان، مدیریت، علوم سیاسی، حقوق و مسایل اجتماعی و فرهنگی است، كه پیش از این منتشر شده است. باقیمانده كتاب‌های حضرت استاد نیز به تدریج به این كتابخانه افزوده خواهد شد. هم‌چنین نسخه دیگری از این نرم‌افزار به زبان اندروید در دست تهیه است كه در آینده‌ای نزدیك آماده و ارایه می‌شود.
پیش از این نیز كتاب همراه «اخلاق در قرآن» مشتمل بر مجموعه 3 جلدی اخلاق در قرآن از این استاد فرزانه تولید و عرضه شده بود كه مورد استقبال قرار گرفت.

این كتابخانه به زودی در نمایشگاه قرآن كریم و نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح یزدی در اختیار دوست‌داران علوم و معارف  اسلامی قرار می‌گیرد.

آخرین محتوای سایت

کتاب صوتی «آیین پرواز» منتشر شد.
کتاب صوتی «آیین پرواز» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله مصباح یزدی رضوان‌الله علیه بارگذاری...
راهکارهایی برای تهذیب و خودسازی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُ للهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
اقسام خدمات ممکنِ پزشکان به جامعه بشریت
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلامُ...
ارزش واقعی لحظات زندگی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...