عرضه آثار علامه مصباح یزدی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تاكنون از این استاد برجسته حوزه علمیه كه در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی صاحب رای و نظر است، آثار فراوانی در زمینه‌های مختلف، از جمله علوم قرآن و تفسیر، شرح روایات و سیره معصومان، كلام، فلسفه، اخلاق و عرفان، فلسفه اخلاق، علوم انسانی، مسایل فرهنگی و اجتماعی و پاسخ به شبهات منتشر شده است.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی، انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ناشر آثار علامه مصباح یزدی، با 80 عنوان از کتاب‌های معظم‌له در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

تاكنون از این استاد برجسته حوزه علمیه كه در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی صاحب رای و نظر است، آثار فراوانی در زمینه‌های مختلف، از جمله علوم قرآن و تفسیر، شرح روایات و سیره معصومان، كلام، فلسفه، اخلاق و عرفان، فلسفه اخلاق، علوم انسانی، مسایل فرهنگی و اجتماعی و پاسخ به شبهات منتشر شده است.

انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) كه ناشر آثار علامه مصباح یزدی است،‌ در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران 80 عنوان از كتاب‌های این اندیشمند و متفكر بزرگ جهان اسلام را عرضه كرده است.

از میان آثار متعدد این اندیشمند فرزانه كه مورد توجه و استفاده اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب، دانشجویان و دیگر علاقمندان به معارف ناب اسلامی در سراسر جهان است، می‌توان به مجموعه «معارف قرآن» در تفسیر موضوعی قرآن كریم، «آموزش فلسفه»، «در جستجوی عرفان اسلامی»، «فلسفه اخلاق»، «خودشناسی برای خودسازی»، «بزرگ‌ترین فریضه» در زمینه امر به معروف و نهی از منكر، «طوفان فتنه و كشتی بصیرت» درباره شناخت فتنه و راه‌های مقابله با آن، و «اصلاحات، ریشه‌ها و تیشه‌ها» اشاره كرد.

«نگاهی گذرا به نظریه ولایت‌فقیه»، «آذرخشی دیگر از آسمان كربلا»، «نظریه سیاسی اسلام» و «نظریه حقوقی اسلام» از دیگر آثار این استاد است كه مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و تاكنون بارها تجدید چاپ شده است.

«رابطه علم و دین»، جلد اول «سیمای سرافرازان» در شرح خطبه متقین امیرمؤمنان علیه‌السلام، جلد دوم «رساترین دادخواهی و روشنگری» در شرح خطبه فدكیه، و ویرایش جدید «راه و راهنماشناسی» از مجموعه معارف قرآن جدیدترین كتاب‌های ایشان است كه در سال 92 به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای تهیه آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی می‌توانند به غرفه انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، واقع در راهرو 27 شبستان مراجعه كنند.

آخرین محتوای سایت

کتاب صوتی «آیین پرواز» منتشر شد.
کتاب صوتی «آیین پرواز» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت‌آیت‌الله مصباح یزدی رضوان‌الله علیه بارگذاری...
راهکارهایی برای تهذیب و خودسازی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُ للهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
اقسام خدمات ممکنِ پزشکان به جامعه بشریت
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلامُ...
ارزش واقعی لحظات زندگی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ...
تحصیلات دینی خواهران؛ ضرورت‌ها و موانع
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد وآله الطّاهرین...
القرآن الكريم دواء أصعب الأمراض
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله ربّ العالمين وصلّى الله على سيّدنا محمّد وآله الطاهرين. اللهُمّ...